این دو روز روزای خوبی بودن و از سه شنبه دوران مرخصیم شروع میشه. بعد از تولد ر میرم سفر احتمالن واسه یه مدت طولانی. دلم تنگ شده واسه ق. راستش نمیدونم بخاطر اینه که دیگه خیلی حرفی با هم نمیزنیم یا اینکه BREATH OF LIFE...
ما را در سایت BREATH OF LIFE دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: جمعه 23 اسفند 1398 ساعت: 1:18